Δ’ ΤΑΞΗ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Οι μαθητές της Δ΄ Τάξης με τη βοήθεια του δασκάλου τους κ. Θωμά,και της δασκάλας,κ. Άσπας, έβαψαν κόκκινα αυγά, έφτιαξαν καλαθάκια, συζήτησαν για τις Άγιες αυτές ημέρες και ολόψυχα σας εύχονται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Our cube of benevolence

Ο κάθε μαθητής αναλογίστηκε τις καλές πράξεις που κάνει αναφορικά με την οικογένειά του, τους συνανθρώπους του, τη φύση και τα ζώα και τις αποτύπωσε στις πλευρές του προσωπικού του κύβου καλοσύνης.

CUBE OF BENEVOLENCE

Αφηγήσου μια ιστορία καλοσύνης. Πώς βοηθάς την οικογένειά σου; Τα ζώα; Ποιες χάρες κάνεις στον εαυτό σου; Με αυτές και άλλες ερωτήσεις, αφού κατασκευάσαμε τον κύβο της καλοσύνης σε ομάδες, παίξαμε το ομώνυμο παιχνίδι αναλογιζόμενοι καλές πράξεις. Μπορείτε να το παίζετε και στο σπίτι με την οικογένεια ή τους φίλους σας.

Responsibility (Υπευθυνότητα)

Το θέμα μας η υπευθυνότητα: Ποιες είναι οι ευθύνες που πρέπει να αναλαμβάνουν τα παιδιά σε σχέση με την προσωπική τους υγιεινή, την τάξη στο δωμάτιό τους, τη συνέπεια ως προς τις σχολικές εργασίες και τη διατήρηση της καθαριότητας μέσα στην τάξη; Μετά από συζήτηση και σύνθεση απόψεων αποτυπώσαμε τα συμπεράσματά μας στο ψάρι της υπευθυνότητας και στην αντίστοιχη τσάντα δίνοντας την υπόσχεση ότι θα φροντίζουμε καθημερινά για όλα τα παραπάνω.

Let’s help with the housework (Ας βοηθήσουμε με τις δουλειές του σπιτιού)

Άλλη μια δραστηριότητα που εκπονήθηκε από τους μαθητές όλων των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα e-twinning σχολείων ήταν η συμμετοχή στις οικιακές εργασίες και η ανάληψη ευθυνών που τους αναλογούν. Τα παιδιά μας, λοιπόν, έπιασαν δουλειά και ελπίζουμε αυτό να έχει διάρκεια….

Το μονοπάτι της ενσυναίσθησης

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες και σε συνδυασμό με το πρόγραμμα e-twinning οι μαθητές της Δ’ Τάξης βίωσαν συναισθήματα ανθρώπων που στερούνται την ικανότητα της όρασης. Μπήκαν, λοιπόν, στη θέση κάποιων άλλων συνανθρώπων τους, με ποικιλία δραστηριοτήτων στο μονοπάτι της ενσυναίσθησης.
<>

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ……..

Οι μαθητές της Δ΄Τάξης σκέφτηκαν για τα φετινά Χριστούγεννα να ασχοληθούν μόνοι τους με τη ζωγραφική διακόσμηση των παραθύρων της τάξης τους . Έτσι με την επίβλεψη του δασκάλου τους, επέλεξαν τα θέματα , τα σχεδίασαν και τα ζωγράφισαν. Όλοι , με απερίγραπτη χαρά , συμμετείχαν σ’ αυτή τη διαδικασία. Είναι μια συλλογική προσπάθεια που τους έδωσε χαρά . Είναι η χαρά της δημιουργίας!!!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Δ΄ΤΑΞΗ 1
Δ΄ΤΑΞΗ 2
Δ΄ΤΑΞΗ 4

……………………………………………………………………………………………………………………………

Επίσκεψη στον Άγιο Ιωάννη Λιτοχώρου

ΛΙΤΟΧΩΡΟ 1Τ
ΛΙΤΟΧΩΡΟ 2
Ο ι μαθητές της Δ΄ Τάξης στα πλαίσια του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» με θέμα : «Για το δάσος μαθαίνω ,δρω και δημιουργώ» πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στον Άγιο Ιωάννη Λιτοχώρου. Εκεί οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με το δάσος , τη χλωρίδα και την πανίδα του και παρατήρησαν την ανθρώπινη παρέμβαση σ΄ αυτό.

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

My cleaning reasons
Συζητώντας για την αξία της τάξης και της καθαριότητας, καταλήξαμε στους λόγους για τους οποίους πρέπει να είμαστε καθαροί, αλλά και να φροντίζουμε για την καθαριότητα του χώρου μας. Ο κάθε μαθητής επέλεξε τους πέντε πιο σημαντικούς για τον ίδιο και τους αποτύπωσε στα πέντε δάχτυλα της παλάμης. My reasons for cleaning-collage

Η παρουσίαση του σχολείου μας στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning με θέμα ” Add values to yourself”

20211012_103536
Γνωρίζοντας τα ιδεώδη του αθλητισμού και τα θερινά ολυμπιακά αθλήματα. Το μάθημά μας μια βροχερή μέρα.